Logo of restaurant KYO KYO
11:30h-14:00h & 18:00h-22:30h

Отзывы клиентов 94 всего

M.C.
Ganz gudd!
Liwwerung am Delai an ganz fein!
Warm Platen wonnerbar an den Sushi och een Genoss. Hun schon oft bestallt an nie enttäuscht.
07.02.2025 15:11
Excellent service, food, staff and prices! I can only recommend for chinese and japanese food lovers!
23.01.2025 20:00
Mercredi, j’étais avec mon amie. Le restaurant est agréable, dommage que la nourriture n’est pas appétissante. Nous avons vraiment mal mangé, et le service nul. On nous à même pas demander s’il y avait un soucis au niveau du menu, rien. D’après le nombre de personnes à midi, on comprend vite pourquoi. Première et dernière fois.
17.01.2025 18:30
Michele Thein
09.11.2024 07:10
Personnel très sympathique. Le cadre est moderne. Bon choix sur la carte. Rapport qualité prix nickel.
Je recommande à 100 %
02.11.2024 22:00
Гарна атмосфера та сервіс. Але якість продуктів не завжди на вищому рівні. Загалом великий вибір ріноманітних страв на всілякий смак.
25.10.2024 16:00
Wir haben schon ein paar mal bestellt, nun waren wir zum zweiten mal vor Ort zum Essen. Es war super lecker, sehr schön angerichtet, das Personal ist sehr zuvorkommend und freundlich.
20.10.2024 04:00
Very positively surprised by this amazing sushi!! Look at this beautiful presentation!
12.10.2024 00:00
Anonymous
To test Chinese food I always test the MaPo Tofu. This one was a very nice and spicy vegetarian option. Not to spicy and not Sichuan style, but definitely with a lot of flavor. Delivery was timely as promissed.
10.10.2024 18:44
Wir Kölner kommen gerne wieder
26.09.2024 00:30
Cibo alta qualità!
11.09.2024 19:30
JB
31.08.2024 12:16
On est pas parti qu’on veut déjà revenir !!! Cuisine végétarienne incroyable, service chaleureux et ambiance superbe. Je mettrais six étoiles je pouvais le faire :)
11.08.2024 22:30
Sehr leckeres Essen, super freundlicher Service.
28.05.2024 08:43
The ordering from their Website works like a charm. They were here way earlier than the E-Mail had estimated and it was tasty and still pretty hot. For the relatively average price more than acceptable.
24.05.2024 07:25
Delicious food every menu ordered. We enjoy eating a lot.
24.05.2024 07:25
KYO is a brand-new Chinese/Japanese restaurant in Luxembourg, with traditional and exquisite Chinese dishes. The food is elegantly presented with great care, it tastes delicious, made from fresh and natural ingredients, completed by the friendly service! I highly recommend it if you look for authentic Chinese food in Luxembourg and its surrounding!
24.05.2024 07:25
It is a new opened sushi and Chinese restaurant, interior is very comfortable and clean, food are delicious and reasonable price as well. Very friendly service and feel welcome too.Definitely will revisit
24.05.2024 07:25
A new Chinese\Japanese restaurant in Belvaux, nice ambiance , authentic Chinese food and warmly service! Highly recommended steam pot chicken
24.05.2024 07:25
Neves Solange
Le meilleur sushi c’est chez KYO notre famille adore et a chaque fois c’est chez eux qu’on commande. Livraison à l’heure également
27.04.2024 17:02

Написать отзыв

Пожалуйста, login, чтобы оставить отзыв.